ارتباط جمعی تکنیک های گفتگو مخاطب شناسی

ارتباط جمعی، تکنیک های گفتگو، مخاطب شناسی، زبان بدن، زبان صورت و فرآیند های فروش و بازاریابی، فرایندهای پرزنتیشن و ...

ارتباط جمعی تکنیک های گفتگو مخاطب شناسی

ارتباط جمعی، تکنیک های گفتگو، مخاطب شناسی، زبان بدن، زبان صورت و فرآیند های فروش و بازاریابی، فرایندهای پرزنتیشن و ...

نکته 11

برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید. اگرچه جذب مشتری جدید کاری جذاب است، ولی اگر مشتری قدیمی چنین پندارد که اهمیت خود را از دست داده است، از شما دور خواهد شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.