ارتباط جمعی تکنیک های گفتگو مخاطب شناسی

ارتباط جمعی، تکنیک های گفتگو، مخاطب شناسی، زبان بدن، زبان صورت و فرآیند های فروش و بازاریابی، فرایندهای پرزنتیشن و ...

ارتباط جمعی تکنیک های گفتگو مخاطب شناسی

ارتباط جمعی، تکنیک های گفتگو، مخاطب شناسی، زبان بدن، زبان صورت و فرآیند های فروش و بازاریابی، فرایندهای پرزنتیشن و ...

نکته 14

با مشتریان خوش آمد گویی و احوال پرسی کنید، نه اینکه مانند یک ماشین به ورقه های روی میز خود نگاه کنید و با کلمات کوتاه از آن ها بخواهید که موضوع را شرح دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.