ارتباط جمعی تکنیک های گفتگو مخاطب شناسی

ارتباط جمعی، تکنیک های گفتگو، مخاطب شناسی، زبان بدن، زبان صورت و فرآیند های فروش و بازاریابی، فرایندهای پرزنتیشن و ...

ارتباط جمعی تکنیک های گفتگو مخاطب شناسی

ارتباط جمعی، تکنیک های گفتگو، مخاطب شناسی، زبان بدن، زبان صورت و فرآیند های فروش و بازاریابی، فرایندهای پرزنتیشن و ...

نکته 43 (برای افزایش اثربخشی تبلیغات چه نکاتی را رعایت کنیم؟)

برای افزایش اثربخشی تبلیغات چه نکاتی باید رعایت شود :

1- تمرکز بر مخاطب خاص

2- افزایش آگاهی از محتوا در جهت اقدام فوری

3- تقریب صحیح از تعداد مشتریان بالقوه


*****


 5 دلیل لزوم انجام تبلیغات :

1- تبلیغات تنها چیزی است که در محیط رسانه قابل‌کنترل است.

2- می‌توانید بر مخاطب خاص و ایده آل خود متمرکزشده و آن را هدف‌گیری نمایید.

3- افزایش آگاهی از برند را به دنبال خواهد داشت.

4- تبلیغات، اعتبار پیام شما را افزایش می‌دهد.

5- تبلیغات اثر تقویتی بر سایر فعالیت سازمان دارد.

*****

فرایند مشاوره تیم مشاوران مدیریت ایران در خصوص طراحی و برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی بر اساس  "5M" پنج بعد تبلیغات صورت میپذیرد . 5M در بر گیرنده موارد زیر است :


   ا Mission ماموریت : تعریف مأموریت یا هدف اصلی تبلیغ (چرایی انجام تبلیغ)


   ا Message پیام : پیامی که باید در تبلیغ وجود داشته باشد و به مخاطب آن ارائه گردد.


   ا Media رسانه : رسانه یا کانال انتقال که با توجه به هدف تبلیغ، نوع پیام و نحوه دسترسی مخاطب به کانال ارتباطی، باید مورد ارزیابی واقع گردد و انتخاب گردد.


    اMoney بودجه : بودجه تخصیص یافته به منظور طراحی، تدوین و ارائه تبلیغ در جهت استفاده بهینه از کانال و حفظ کیفیت محتوا.


    اMeasurement ارزیابی : ارزیابی کارایی و اثربخشی تبلیغات برای اطمینان از ایجاد تصویر باکفیت از برند و افزایش سطح یا عمق آگاهی از برند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.