ارتباط جمعی تکنیک های گفتگو مخاطب شناسی

ارتباط جمعی، تکنیک های گفتگو، مخاطب شناسی، زبان بدن، زبان صورت و فرآیند های فروش و بازاریابی، فرایندهای پرزنتیشن و ...

ارتباط جمعی تکنیک های گفتگو مخاطب شناسی

ارتباط جمعی، تکنیک های گفتگو، مخاطب شناسی، زبان بدن، زبان صورت و فرآیند های فروش و بازاریابی، فرایندهای پرزنتیشن و ...

نکته 45 (درس هایی برای پیروزی)

درس اول:

 اPosture

اPosture  در فارسی "وضعیت" ترجمه میشود. این «وضعیت»، و داشتن آن، برای موفقیت شما حیاتی است؛ هم هنگامی که میخواهید به سراغ کسی بروید و او رادعوت به کار کنید  و هم هنگام کار کردن با تیمتان. وضعیت ، ترکیبی است از آنچه که باور دارید، آنچه که انجام میدهید و اعتمادی که دارید.

افرادی که روی ریل نتورک قرار دارند، این «وضعیت» را دارند. و آنها کهروی ریل نیستند، ندارند. وضعیت، این است که بدانید شما چه چیزی و چه فرصتی در اختیار دارید. شما با اطمینان به سراغ دیگران میروید، چون هیچ شکی درباره آنچه به آنها پیشنهاد میکنید ندارید.


درس دوم:

 اEvents

در این درس به دومین عاملی میپردازیم که لیدرهای سطح بالا برای ساختن یک سازمان بزرگ انجام میدهند. موفقترین آنها، همه این کارها را کامل انجام میدهند و این ویژگیها را دارند؛ از این روست که روی ریل هستند.

همچنان که قبلاً گفتیم، این 6 ویژگی درباره مفهومی است که آن را روی ریل بودن (getting over the line) می نامیم؛ معنای این عبارت این است که کسی را در وضعیت ذهنی قرار دهیم که در هیچ حالتی بازنگردد. چنین فردی تعهدی به سختی صخره به کار و کمپانی دارد و هرگز کار را رها نمیکند؛ هر مشکلی هم که میخواهد پیش بیاید ...


درس سوم:

 اCommitment

آسان به نظر میرسد؛ نه؟ همه شما درباره اش خوانده اید و شاید تعهد کتبی هم داده اید. همه متعهدند؛ نه؟!

در بهترین حالت، بیشتر افراد در این کار با یک تعهد مشروط وارد میشوند. آنها چنین جمله ای میگویند: یه امتحانی میکنیم ببینیم چی میشه...

آنها در صورت موفقیت میخواهند تازه متعهد شوند! تعهد آنها هیچ اسباب زحمتشان نمی شود؛ با ساعات روتین استراحت و تفریحشان هیچ ناسازگاری ندارد و حتی مزاحمتی برای دیدن برنامه تلویزیونی مورد علاقه شان ایجاد نمیکند!


درس چهارم:

 ثبات (Consistency)،  

استمرار و یکنواختی در کار است

 کلمه ثبات،به اندازه اصطلاحاتی چون «راز های بازاریابی شبکه ای» یا «بازاریابی اینترنتی» جذاب و معجزه آسا به نظر نمیرسد؛ ولی همین عامل است که شما را درنتورک ثروتمند میسازد.

در واقع اگر بخواهیم یک تفاوت میان «ثروتمندان» و «کارگران» در نتورک مارکتینگ ذکر کنیم، آن تفاوت نحوه برخورد با ویژگی ثبات است.


درس پنجم:
 اImage یا تصویر
اگر درباره این ویژگی صحبت کنید. خواهید دید که اکثر مردم گمان میکنندکه میدانند منظورتان چیست؛ و بیشترشان حس میکنند که تصویرشان خوب است! بیشترشان اشتباه میکنند؛ خیلی هم اشتباه میکنند.

درس ششم:
 رشد شخصی  (Personal Development)
مورد ششم مهمترین عادتی است که باید در این تجارت داشته باشید و نیز عادتی است که افراد جدید بیشترین مقاومت را در برابر آن میکنند. چرا؟ چون گفتن به کسی که باید روی خودش کار کند چندان جذاب نیست! آنها علاقه دارند که بشنوند چگونه باید با دیگران برخورد  کنند؛ چگونه افراد جدید را جذب کنند؛ چگونه یک مجموعه بسازند که پیش برود و چگونه سازمان خود را رهبری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.