ارتباط جمعی تکنیک های گفتگو مخاطب شناسی

ارتباط جمعی، تکنیک های گفتگو، مخاطب شناسی، زبان بدن، زبان صورت و فرآیند های فروش و بازاریابی، فرایندهای پرزنتیشن و ...

ارتباط جمعی تکنیک های گفتگو مخاطب شناسی

ارتباط جمعی، تکنیک های گفتگو، مخاطب شناسی، زبان بدن، زبان صورت و فرآیند های فروش و بازاریابی، فرایندهای پرزنتیشن و ...

تکنیک 1


برای ارائه ی انتقادی سازنده شما باید احساسات غیر منطقی خود را نادیده بگیرید تا بر انتقادتان تاثیر نگذارد. نباید بگذارید که احساسات تان باعث بی اعتباری انتقادتان شود. علاوه بر این باید توجه تان به احساسات طرف مورد انتقاد نیز باشد، تا باعث خجالت یا رنجش او نشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.