-
نکته 17
جمعه 13 فروردین 1395 12:48
بعضی افراد دست های خود را در جیب پشتی می گذارند، در حالی که انگشتان شست شان از جیب های پشتی بیرون است. جالب است بدانید با این حالت مرموز، شخص می کوشد رفتار سلطه گرایانه خود را پنهان کند. علاوه بر این افرادی که بیشتر اوقات شست خود را نمایان می کنند، بیشتر روی پاشنه های پاهایشان به جلو و عقب تکان می خورند تا قدبلندتر به...
-
نکته 16
جمعه 13 فروردین 1395 12:46
بهارت مبارک این فرصت دوباره دیدن بهار را باید شکر کرد. خوب زندگی کن. وقتی دائم می گویی گرفتارم، هیچ گاه، وقتت آزاد نمی شود. وقتی دائم می گویی وقت ندارم، هیچ گاه زمان پیدا نمی کنی. وقتی دائم می گویی فردا انجامش می دهم، آن فردای تو هیچ گاه نخواهد آمد. از امروز شروع کن. از هم اکنون...
-
نکته 15
جمعه 13 فروردین 1395 12:44
ثابت نمانید! ثابت ماندن در یک جا سبب از دست رفتن قوه ی ادارک شما می شود. اندکی فراتر بروید تا چیزهای دیگری را نیز ببینید که در آن ها نبود سامان و تناسب، قابل مشاهده است. «لئوناردو داوینچی»
-
نکته 14
جمعه 13 فروردین 1395 12:42
با مشتریان خوش آمد گویی و احوال پرسی کنید، نه اینکه مانند یک ماشین به ورقه های روی میز خود نگاه کنید و با کلمات کوتاه از آن ها بخواهید که موضوع را شرح دهند.
-
نکته 13
پنجشنبه 12 فروردین 1395 23:19
در مواجهه با مشتری از جمله ی (این وظیفه ی من نیست) استفاده نکنید. این جمله باعث عصبانی شدن افراد می شود. حتی اگر درخواست مشتری غیرمنطقی است با کلمات دیگری او را قانع کنید که شرایط برای همه یکسان است و راه های دیگری را به او پیشنهاد کنید.
-
نکته 12
پنجشنبه 12 فروردین 1395 23:17
اوریانا فالاچی می گوید: (جنگیدن زیباتر از پیروزی ست)! وقتی برنده می شوید یا به مقصد می رسید یک خلا را در خود احساس می کنید، و برای پر کردن همین خلا باید دوباره مقصد تازه ای پیدا کنید و گام در راه آن مقصد بگذارید. به سمت مقصد رفتن از رسیدن به آن باارزش تر است.
-
نکته 11
پنجشنبه 12 فروردین 1395 23:15
برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید. اگرچه جذب مشتری جدید کاری جذاب است، ولی اگر مشتری قدیمی چنین پندارد که اهمیت خود را از دست داده است، از شما دور خواهد شد.
-
نکته 10
پنجشنبه 12 فروردین 1395 23:14
هر گاه از دیگران به دلیل کاری که (چه بزرگ و چه کوچک) انجام داده اند تقدیر کنید، اعتماد به نفس شان بالا می رود. آن ها احساس می کنند ارزشمندتر و مهم تر هستند. احساس قابلیت و توانایی بیشتری می کنند.
-
نکته 9
پنجشنبه 12 فروردین 1395 23:11
جمله ی خردمندانه ای است هست که می گوید: «انسان همان اندازه شاد خواهد بود که فکرش را برای پذیرش آن مقدار از شادی آماده کرده است.» بنابراین از هم اکنون، ذهن خودتان را برای شادی بیشتر و بزرگتر آماده کنید.
-
نکته 8
پنجشنبه 12 فروردین 1395 23:09
حس کنجکاوی خود را برانگیزید. به پیرامونتان بی تفاوت نباشید. سعی کنید از همه چیز سر دربیاورید. البته غیر از مسایل شخصی دیگران به یاد داشته باشید هیچ چیز کسالت بار و خسته کننده نیست. بلکه این ذهن بی حوصله ی شماست که همه چیز را کسل کننده می بیند. بی حوصلگی نسبی و درونی است. افکارتان را تغییر دهید تا احساسات شما نیز تغییر...
-
نکته 7
پنجشنبه 12 فروردین 1395 23:06
تعلق عاطفی داشتن به گروه معمولا در بیشتر افراد ایجاد می شود. اینکه تمام تلاشتان را انجام می دهید که به اهدافتان دست پیدا کنید و برای موفقیت گروه وقت بگذارید و ابراز دلسوزی کنید و خودتان را مشتاق نشان دهید و در برابر اتفاقات مختلف در گروه بی تفاوت نباشید، در ماندگاری و البته موفقیت شما نقش موثری دارد.
-
نکته 6
پنجشنبه 12 فروردین 1395 23:04
از مهم ترین رفتارهایی که می تواند شما را عضو خوبی در گروه نشان دهد، پیگیر بودن است. یعنی هیچ گروهی، از اعضای بی خیال و بی تفاوت خوشش نمی آید، افراد گروه کسی را که انجام شدن یا انجام نشدن یک برنامه برایش مهم نباشد، نمی پسندند. اینکه پیگیر رسیدن به اهداف مشترک باشید و تلاش هم بکنید شما را یک عضو فعال گروه می کند.
-
نکته 5
پنجشنبه 12 فروردین 1395 23:02
قوانین زندگی بهتر داشتن را بیاموزید. وسایل و لباس های اضافی تان را به دیگران ببخشید. زیرا هر چیزی انرژی خودش را دارد و اگر به کار نرود در خانه به آب راکد تبدیل می شود، پس مراقب باشید و بگذارید انرژی آزادانه جریان یابد و آب جاری گردد.
-
نکته 4
پنجشنبه 12 فروردین 1395 22:59
آنکه امید دارد هر چهار فصل سال، بهار باشد، نه خود را می شناسد، نه طبیعت را و نه زندگی را ...
-
نکته 3
پنجشنبه 12 فروردین 1395 22:58
اگر شما مسوولیتی را در گروه بر عهده دارید، حتمن آن را درست و به موقع انجام دهید. تعهدپذیر بودن شما در تصور افراد گروه، بسیار موثر خواهد بود. چون هم در رسیدن به اهدافتان کمک می کند و هم تصویر خوبی از خودتان به جا می گذارید. اگر قرار باشد همه ی افراد گروه بی خیال و غیرمتعهد باشند، به هیچ هدفی نخواهید رسید.
-
تکنیک 2
سهشنبه 12 آبان 1394 17:16
اگر شما یک مدیر هستید موقعیت هایی فراهم کنید که کارمندان درباره کارشان تصمیم گیری کنند. یکی از مهم ترین دلایل بروز منفی گرایی و نارضایتی این است که مدیران بدون مشورت با کارمند، برای کار او تصمیم گیری می کنند.
-
تکنیک 1
سهشنبه 5 آبان 1394 17:05
برای ارائه ی انتقادی سازنده شما باید احساسات غیر منطقی خود را نادیده بگیرید تا بر انتقادتان تاثیر نگذارد. نباید بگذارید که احساسات تان باعث بی اعتباری انتقادتان شود. علاوه بر این باید توجه تان به احساسات طرف مورد انتقاد نیز باشد، تا باعث خجالت یا رنجش او نشوید.
-
[ بدون عنوان ]
سهشنبه 5 آبان 1394 17:00
به نام یگانه آفریدگار کارآفرین درود بی پایان بر شما دوستان و بازدید کنندگان گرامی در این وبلاگ شما با مطالبی در زمینه ارتباط های جمعی و عوامل وابسته به آن رو به رو هستید. ضمن سپاسگزاری از شما درخواست می شود درباره مطالب درج شده در این وبلاگ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایید. با سپاس فراوان زهرا نیستان